duminică, 22 martie 2009

Primu' post!

Vin de la o băută...aşa e frumos...dacă nu bei n-ajungi să cunoşti adevăratele trăiri ale vieţii....spuse un mare filosof...păcat că nu-mi amintesc numele lui...
Halal prim post pe un blog...probabil că şi eu mă mir de ceea ce scriu acum....nu băgaţi în seamă....aşa sunt eu...

Cred că trebuie să clarific de ce blogul meu este numit "balamuc"...am sa vă răspund imediat....e împrumutat ....am văzut eu pe undeva...balamuc...şi m-am gândit...."mai mult bală decât muc"...

Promit că voi reveni cu subiecte mult mai interesante..deocamdată vă rog să-mi acceptaţi condiţia primitivă!

Mâine, poate zilele viitoare voi reveni în forţă....numa' să-mi daţi niţel timp...

Deocamdată vreau să vă împărtăşesc o trăire pe care am avut-o la UB (Universitatea Bucureşti). E destul de tristă...adică...eu am rămas cu sechele...
Imaginaţi-vă cum e să ai ghinionul să ieşi exact atunci când ies 30 de fete din facultate ( pentru cei care nu ştiu...90% din studenţii de la UB sunt fete), şi , cavaler fiind...te hotărăşti să le laşi pe toate să iasă...A fost o experienţă unică...era ca şi cum ai număra oi....1,2,3,4,5,6,7...deja mă plictisisem...dar condiţia mea efemeră mă împingea să nu-mi permit să ies înaintea lor...

Cam slab postu' ăsta...dar sper la mai bine!

Mai mult bală decât muc!

Un comentariu: