marți, 31 martie 2009

Eu n-o să bat niciodată covoare...

...pentru că le doare!

...pentru că nu am!

...pentru că am aspirator!

...pentru că nu vreau!

...pentru că aş risca să-mi fie futuţi toţi morţii, şi eu vreau să cred că nu am vecini necrofili!

...pentru că o să contribui la poluarea planetei, şi eu sunt ecologist, îmi place verde!

...pentru că în blocul meu sunt prea mulţi oameni retardaţi şi risc să primesc un ou sau, de ce nu, o pungă de apă în cap!

Acum sincer, să lăsăm aberaţiile! Vă mai amintiţi spot-ul ăla împotriva violenţei domestice!?
"Eu n-am să bat niciodată covoare...pentru că le doare!"
De se uită bietul copil pe fereastră cum un nene bate covoare şi el e vânăt, bătut de ta-su!? N-am să înţeleg niciodată de ce oamenii ăştia sunt liberi!
Păi, fiţi-ar ţărâna uşoară, de ce gâtu' lu' mă-ta îl mai faci mă!? N-ar trebui să-i fi model, n-ar trebui să fie bucuria vieţii tale!? Bă, ai mă voie să-i dai o palmă la cur, să-i arăţi că nu e bine..dar să-i pictezi ochii, să-i faci vânătăi care trec peste două săptămâni şă să te scuzi că a căzut la joacă, mi se pare cel mai înjositor lucru.
Sunt atât de revoltat pentru că azi am văzut cum o vacă, altfel nu pot să îi spun, îi căra palme extrem de grele copilului, pe motivul că "iar şi-a murdărit pantalonii"! "Păi fă vaco!!! Am văzut eu când te-ai urcat la Obor că-ţi târai copilu' pe scări, cum să nu se murdărească!? Să-ţi mai spun că eşti proastă!?" ...asta ar fi trebuit să spun...din păcate sunt mai diplomat "Nu-l mai loviţi doamnă, copilul nu are nicio vină, s-a murdărit când urca scările tramvaiului, ce daţi ca într-un animal!?" ...atât a trebuit, că s-a declanşat bomba... "Ce vă băgaţi mă voi, vedeţi-vă de vieţile voastre, îl cresc aşa cum ştiu eu!" ...de când mă ştiu eu cresc nu a fost niciodată sinonim cu bătut...

Şi cine circulă pe la ora patru în tramvai, şi au locuri rezervate!? "BABELE"

Şi-au început două proaste: "Lăsaţi doamnă, bine faceţi, foarte bine, aşa! Loviţi-l să nu ajungă ca ăştia, derbedeii ăştia de pe stradă! Învăţaţi-l minte ca altădată să aibă grijă pe unde calcă!" "Ia uite ce tupeu are tineretul de azi, dau ei lecţii despre cum să-ţi creşti copii! Hai sictir mă cheliosule!"
Când vine vorba de babe eu mă retrag, nu de alta, dar am avut atâtea experienţe (din păcate nu sexuale) cu ele încât am hotărât că nu are rost să-mi bat capu'! Norocul meu a fost că de la Obor merg două staţii şi toată faza se întampla între staţii, foarte aproape de unde coboram eu, altfel mă linşau babele!

Evoluţie, asta cred că dorim toţi! Din păcate spiritul comunist încă tronează în România, corecţia fizică încă este prezentă şi în curând actualele mame bătăuşe vor fi babele de mâine! Iar copii de azi şi de ieri, care au primit corecţii, vor deveni părinţi, şi vor avea la rândul lor "grijă" de odraslele lor.

...

Am continuat să zâmbesc şi mi-am văzut de drum!

5 comentarii:

  1. mortii lor de babe :) ele ar trebuii batute, comunistele draq...

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Balamucule,
    ne place blogul tau pentru ca e sincer si autoironic. Echipa ZBB doreste sa faci parte din staff-ul festivalului. Daca vii cu noi vei avea atatea bucurii cate fire ai in cap (ti-am parafrazat sloganul :)
    Alex.Horia - manager ZBB

    RăspundețiȘtergere
  3. experienţe DIN PACATE nu sexuale?? cu babe? /:)

    RăspundețiȘtergere
  4. :))...e ironic anonimule ...n-am gânduri din astea!

    RăspundețiȘtergere
  5. toate sunt la fel, nu lipsesc din nicio discutie si merita o bata in cap( o am pe bunikmea acasa)

    RăspundețiȘtergere