miercuri, 25 martie 2009

Earth Hour 2009 ?!?


Citeam acum câteva zile pe blogul prietenului meu diferitu despre un eveniment magnific ce se va întampla pe 28 martie 2009, ora 20:30! Nuş câte sute de oraşe vor face un gest umanitar stingând lumina pentru o oră. Deschid televizoru' şi ce văd...UTv alături de artiştii din România ne încurajează să facem acest lucru, că şi ei vor face cu siguranţă asta...
Păi bine mă, hai să gândim altfel! Voi ne încurajaţi să facem asta, dar din câtă fizică ştiu eu cel mai mare consum de electricitate se produce atunci când închizi şi deschizi lumina. Să vă văd eu pregătiţi la 20:29 de stingere... fiecare membru al familiei într-un colţ al casei, aşteptând un semnal "Mamăăăăăă, 9, 8 , 7, 6, 5....". Apoi, dotaţi cu lanterne, sau cu cine ştie ce giumbuşluc vă apucaţi să vă căutaţi , poate poate iese de-o "Baba Oarba". Şi aşteptaţi voi aşa, şi aşteptaţi, cu mândrie în suflet că faceţi un gest umanitar cu precedent....dar totuşi...îl faceţi...şi e umanitar....şi-i umpleţi pe ăia de la Electrica, şi nu numai, de bani. Dar, stupoare, vă uitaţi pe balcon şi observaţi că sunteţi cam singurii de prin zonă pasionaţi de prezervarea planetei ( numai la prezervative vă gândiţi). Şi poate mai erau şi alţii care doreau cu tărie să stingă lumina, dar pe 28 martie 2009, cam la aceeaşi oră e un alt eveniment....

Joacă Româniaaaaa băăăăă, să-mi spui tu mie că fix atunci când anunţă ăştia primu' unşpe o să-l vezi pe microbist că o să spună cu un glas răspicat: "Închide fă televizoru' că e Ora Pământului, şi mie îmi pasă, că am înţeles că dacă stingem lumina acum, posibil să nu mai murim în 2012, că nu mai vede meteoritu' Pământu' !"
Păi ăla de la şapte şi ceva toarnă bere ca animalu', îşi încălzeşte fotoliu' sau canapeaua special pentru meci şi tu crezi că îi pasă lui de Ora Pământului?! Să fim serioşi!

Bă, şi unde mai pui, e foarte periculos, după knowledgeu' meu pă profil dă fizică să aprindă lumina în acelaşi timp un oraş întreg. Imaginaţi-vă că generatoarele alea ar putea exploda datorită supraîncărcării, şi în loc de Ora Pământului împotriva încălzirii globale am face un fel de Ultima Oră a Pământului printr-o încălzire globală ( mai la câteva sute de grade). Mă bucură faptul că doar 1000 de oraşe s-au gândit să facă prostia asta! La fel de bucuros sunt şi când ştiu că, deşi tot Bucureştiu' se pregăteşte să stingă becu' , meciu' îi va face pe mulţi să uite de asta! Poate bubuie ăştia şi în loc să stea o oră fără curent, stau vreo 2 săptămâni pînă se remediază treaba sau vreo eternitate. Eu măcar scap şi văd şi meciu'!

Ai dracu să fiţi voi de n-o să renunţaţi la meci şi-o să staţi o oră în beznă! Staţi liniştiţi, vă povestesc eu după prima repriză!

Un comentariu: