sâmbătă, 28 martie 2009

Colentina a trişat!

Ora 20:15
Eram foarte curios să văd câţi vor "uşide biecu' "(aşa spun fraţî noştrii di piesti Prut) în cadrul acestei acţiuni globale numită " Earth Hour". Dar după cum vă spuneam şi zilele trecute, eram la fel de nerăbdător să văd meciul. Mă uitam la tv, discuţii despre meci şi cam atât, nu se mai vorbea nimic de stinsu' becurilor.
Ora 20:29
Fiind singur acasă mi-am permis luxul să scot siguranţele...Staţi mă nebunilor, că nu ratam eu meciu' pentru nimic în lume. Mi-am zis că dacă îi mănâncă pe ăştia în dos să stingă lumina, măcar s-o fac şi eu pentru 10 minute. " Mamă, cred că dacă mă uit acum pe balcon e beznă totală!" şi-ncep să râd isteric...Aveam dreptate, absolut toate blocurile aveau cel puţin 33,(3)% din camere iluminate. Cu excepţia unui bloc, ce avea vreo 4 etaje (din 10) fără pic de lumină. Dubios rău blocu' ăla, dar am impresia că e un bloc destinat persoanelor de mult trecute, şi ăştia încă o mai ard pe opaiţ. Mi-am zis: "Bă las-o dracu, poate nu m-am uitat eu bine la ceas!" E drum lung din balcon până în sufragerie, pe întuneric, aşa că am fost nevoit să apelez la instinct.
Trebuia să văd cât e ceasu'...şi singura modalitate era să găsesc telefoanele de pe birou, v-aţi prins, am mai multe...baştan ăsta mic. Am căzut puţin pe gânduri: "Păi, care va să zică, eu acum fac un gest mirobolant, dar dacă apăs tasta de la mobil, asta înseamnă că se consumă nişte curent"...Am cugetat timp de câteva secunde şi mi-am impus ideea că telefonul a fost încărcat alaltăieri, deci nu le folosesc curentu' de acum.
Era 20:32...
De data asta îmi iau telefonul ca tovarăş de drum şi mă îndrept către balcon. Aici mă aştepta acelaşi peisaj, cuburile care construiesc blocurile erau în marea lor parte galbene, de la lumina becurilor. Şi-mi vin toţi dracii: "Păi bine măăăă, eu... care spun că n-am să fac asta, am o revelaţie şi-o fac, şi voi ăştia care vă uitaţi pă toate posturile şi vă îndeamnă să stingeţi lumina ce faceţi!?"
Şi mă decid să mă pedepsesc! Rămân pe balcon până la 20:40 şi urmăresc cine mai stinge lumina. Mă uit şi pe cer, că prea mi s-a părut mie suspectă treaba asta cu stingerea. Mă gândeam că ăştia de la mişcarea asta sunt mână-n mână cu extratereştrii şi le crează o breşă în sistem. Şi ce credeţi că văd, ...un OZN. Nu era mă niciun OZN, erau luminile alea de la Bellagio, de le ţin ei în fiecare noapte să se ghideze toţi dorobanţiştii şi toţi primăvăraticii, să nu cumva să nimerească în Bamboo. Aşa de frumos luminau minifarurile alea, mai frumos ca niciodată! Semn că şi ei s-au gândit la încălzirea globală!
Prin faţa blocului trece un cârd de fete educate cu teoriile lui Guţă şi cu cele ale lui Salam. M-am bucurat, mi-am spus, uite bă nene, până şi astea "iese" din casă, dă la mess, dă la "uinanp", dă la toate grijile dă zi cu zi şi se sacrifică pentru o cauză nobilă.
Cu cât stăteam mai mult, cu atât observam că se aprind şi mai multe lumini, probabil veneau ăştia grăbiţi de la magazin, cu vreo 4 spre 6 kg de bere în sacoşă, şi înjurau cu patos magazinu' din colţ că n-au mai avut Bergenbier (sponsoru' naţionalei).
OMV-u' de pe Pârgari era la fel de verde şi la fel de pregătit să mai scoată bani din buzunarele românilor, iar minifarurile alea de la Bellagio mă ofticau la culme.
Mi-am zis: "Bag ceva în încălzirea globală şi bag siguranţele înapoi, că dacă pierd lovitura de start mă sinucid!" Preferam să mă convingeţi, ăştia din cartier, să ţin lumina stinsă o oră întreagă. N-aţi facut-o retardaţilor, şi uite aşa m-am uitat eu la meci, şi-am văzut cât de ghinionistă poate fi o naţiune, şi cât căcat au putut mânca sârbii la viaţa lor.
Colentina a trişat, dragii mei! Aşa cum au făcut majoritatea cartierelor, după părerea mea! S-a terminat "Earth Hour"! Acum a apărut un subiect mai interesant, de data asta pe OTv! Un retardat, nu-i ştiu numele, mare cutremurolog, ce a prevestit el un cutremur în 2007 care nu a avut loc, ne ameninţă că într-o zi de sâmbătă vine alt cutremur, la fel de devastator şi care va trece exact aşa cum a trecut şi ăla, neobservat.

Mulţumesc celor care au votat! Ne-am dorit aproape toţi să "Hai România" dar n-a fost să fie!
Voi cei doi, care aţi votat "Evident" sper că v-aţi ţinut de cuvânt şi aţi stat mai mult decât am stat eu în beznă!
Ce bine că s-a făcut duminică...săptămâna asta am scăpat de cutremur...poate data viitoare!

2 comentarii: