vineri, 27 martie 2009

Hobby-urile mele e...sportu'!

Da, recunosc! Sunt dependent de sport! Şi vine acum întrebarea : "Ce-i rău în asta!?"
Nu e nimic rău, chiar trebuie să faci mişcare pentru că altfel s-ar putea să te trezeşti la vreo treizeci de ani că în loc să-ţi satisfaci şi tu femeia ca omu' dai de două ori din cur şi te ia cu transpiraţie...
Şi-ncepi apoi cu scuze " Am muncit azi de mi-au sărit capacele şi tu vrei mai mult de două minute?! Bă femeie, crezi că e uşor să munceşti şi apoi să mai ai activitate şi noaptea!?" De fapt îţi atârnă slănina atât de tare încât nici drept nu poţi să mai stai..dar tu te consideri încă tânăr... şi dai vina pe muncă, nevastă şi evident...dai vine pe mă-sa "Dacă nu era mă-ta aia aşa a dracu' aveam şi noi acum şi casă, şi maşină şi piscină! Şi pe lângă asta te mai bucuram şi noaptea!".
Dar să nu deraiăm de la subiect! Scriu acest post deoarece unul dintre cei mai buni prieteni(te simţi tu nenorocitule) mi-a sugerat, şi să motivez de ce dracu' îmi place mie să alerg după mingii, să le şi lovesc şi apoi să mă duc acasă frânt...
Simplu prietene, mens sana in corpore sano! Dăştept m-a făcut mama mă! Am impresia că e mai bine să-ţi spargi energia într-un mod organizat şi plăcut decât să o arzi pe la...bă în faţa calculatorului! Şi-o să spuneţi "Da tu ce gâtu tău faci mă acum, nu-ţi pierzi timpul compunând nişte posturi cretine pe care oricum nu ţi le citeşte nici dracu'!? Ηai, vreo cinci, şasă prieteni cărora li s-a făcut milă de tine şi citesc obligat-forţat să te simţi şi tu blogger!" Aveţi şi voi dreptate aici, într-o mică măsură...
Există trei categorii de practicanţi ai sportului!Exceptându-i pe cei care n-au alergat vreodată în viaţa lor, poate doar după un tramvai, autobuz, dar mă îndoiesc că au reuşit, avem pe cei care deşi se dau practicanţi ai multor sporturi, nu-i ajută natura şi nici talentu'! A doua categorie, la care mă afiliez şi eu e aia a ălora care ştiu câte puţin din toate şi dacă îi alegi în echipa ta nu te vor dezamăgi atât de rău! Ultima categorie ar fi aia a celor care ştiu şi ei un singur sport şi tare se mândresc cu asta! Păi, mâncaiaş lui coliva... dacă el ştie volei şi mi-l pun să dea cu picioru'n minge s-ar putea să chemăm salvarea că glezna lui e prea fină şi a cedat. Asta e doar o comparaţie, dar ştiu că voi aveţi imaginaţie şi-o să găsiţi şi altele.
Ar mai fi o categorie, dar e destul de rară! Cei care se pricep la toate! Şi când dai de un asemenea specimen brusc îţi taie tot chefu' : "Păi da ce mă, io am venit să-l văd p-ăsta cum ne bate el într-una!? Nu mai am mă chef, da' dacă aveam, sigur îl bâteam!"
Aşa că prietene, după cum ţi-am spus fac asta din a dracu' de multă plăcere, fac asta pentru că sportul e o parte din mine, şi dacă nu era inventat până în clipa când m-am născut eu, sigur eu eram inventatorul (nu-i aşa că sunt cul!?).
V-am pupat, mă duc la basket!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu